In de afgelopen 15 jaar hebben we veel ervaring opgedaan met implementatie van onze producten bij klanten in verschillende branches en met uiteenlopende toepassingen. Hier vind je snel antwoord op mogelijke vragen die je hebt over onze producten en dienstverlening. Mocht dit je niet verder helpen neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of je Bel me terug knop. Wij nemen dat zo snel mogelijk contact met je op om je verder van dienst te zijn.

  • Is jullie applicatie integreerbaar met onze administratie?
  • Hoe leveren jullie support bij problemen?
  • Voor welke organisaties is jullie systeem geschikt?
  • Hoe bedrijfszeker is jullie systeem?
  • Hoe ziet de implementatie van de urenregistratie eruit?
  • Is jullie applicatie integreerbaar met onze administratie?

    Ja, wij kunnen op verschillende niveau’s de urenregistratie en de facturatie integreren met andere administratieve processen. Zo kun je een koppeling maken met Exact Online, TwinField en Unit4 om je uren, je facturen of je verkoop- en inkoopboekingen automatisch over te zetten naar je overige administratie. Mocht je een specifieke koppeling willen die niet standaard in onze applicatie aanwezig is, dan maken we graag een voorstel voor een maatwerkoplossing.

  • Hoe leveren jullie support bij problemen?

    Allereerst kun je ons tussen 8:00 en 18:00 altijd direct telefonisch bereiken via een speciaal helpdesknummer voor onze klanten. Daarnaast kun je ons mailen of direct in de applicatie een melding doen van een probleem. Mocht het nodig zijn om real-time mee te kijken dan kan dat ook. We gebruiken daarvoor TeamViewer waarmee je ons tijdelijk het recht geeft via internet met je mee te kijken. Download bij TeamViewer.com de TeamViewer client en wij kunnen op afstand een verbinding maken met je desktop of laptop. Zo kunnen we gezamenlijk snel kijken tegen welke mogelijke problemen je aanloopt en deze vaak direct oplossen.

  • Voor welke organisaties is jullie systeem geschikt?

    Micronomix is geschikt voor alle organisaties die behoefte hebben aan een decentrale door de medewerker zelf bij te houden activiteiten- en urenregistratie. Het beheer van activiteiten en projecten is uiteraard wel centraal georganiseerd.

    Wij bedienen organisaties van 5 tot 200 medewerkers die uiteenlopende eisen stellen rondom de registratie. Ook een organisatie met meerdere werkmaatschappijen kunnen wij bedienen. Accountmanagers en projectleiders hebben allemaal voor hun specifieke rol eigen functionaliteit waardoor voortgang en goedkeuring ingeregeld kan worden.

  • Hoe bedrijfszeker is jullie systeem?

    Sinds 2003 is onze applicatie op werkdagen tussen 6:00 en 22:00 altijd beschikbaar geweest. Alle down-time voor onderhoud en upgrades wordt buiten deze tijden geplanned.

    Micronomix heeft op verschillende niveau’s sluitende afspraken over de beschikbaarheid van onze systemen. Allereerst worden dagelijks backups gemaakt van alle gegevens en de backup – restore procedure wordt periodiek getest. Daarnaast zijn onze systemen centraal gehost in een datacenter en rechtstreeks aangesloten op de Amsterdam Internet Exchange. Alle systemen zijn dubbel uitgevoerd. Vanaf 2003 hebben wij geen enkele onderbreking gehad in de beschikbaarheid van onze systemen tussen 8:00 en 20:00. Eventueel onderhoud wordt uitgevoerd buiten deze tijden.

    Sommige klanten hebben behoefte aan een Escrow verklaring. Deze is tegen kosten daarvoor tussen ons als leverancier en de klant af te sluiten.

  • Hoe ziet de implementatie van de urenregistratie eruit?

    Dat is zeer afhankelijk van het type bedrijf of onderneming. Voor beginnende ondernemingen en kleine bedrijven die van scratch af aan beginnen, kunnen we op direct een account aanmaken en kun je direct beginnen. Voor grotere bedrijven zullen we altijd in overleg bepalen welke stappen er te nemen en wat daar een realistische planning voor is. Je kunt aan de volgende zaken denken:

    • Ga je het systeem zelf helemaal vullen of moet er een import van basis gegevens plaatsvinden
    • Wil je eerst inventariseren wat de medewerkers zelf zeggen te doen?
    • Moet er historisch data worden overgenomen
    • Is er een training nodig
    • Zijn er al ervaringen met dit soort systemen
    • Verwacht je weerstand met het voornemen om urenregistratie in te voeren
    • Heb je duidelijk wat je met de gegevens wilt gaan doen